martes, 30 de mayo de 2017

Hola Som en Yasin


Jo he nascut a Maó de Menorca dia 6 de desembre de 2003. Vivia a Alaior i després vam anar a viure a Nador (Marroc) tota la família. Allà vam viure uns 3 anys i em va agradar molt la ciutat, la gent, la platja ...
Ara visc a Ciutadella de Menorca des de fa 3 anys i no m'agrada gaire Menorca perquè es molt diferent a Marroc. Aquí m'agrada molt com són ses classes, són millor que a Marroc perquè allà no hi havia ordinador i a qui expliquen millor. Sempre m'ha costat molt estudiar i fer es deures perquè no m'agrada estudiar i m'agrada molt jugar a sa play i es caps de setmana sempre vaig amb es meus amics a fer una volta, ara tenc molts amics.
A Marroc hi ha ciutats molt grans, en canvi Menorca es super petit. I també es menjar és molt diferent. Per sa religió musulmana hi ha algunes coses que no puc menjar, per exemple tot el que prové del porc. La meva mare cuina menjar del Marroc però també receptes espanyoles.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab