martes, 17 de junio de 2014

Niki



Jo som en Niki, tenc 14 anys i som d´Anglatera. Jo vaig nèixer el 6 maig del 2000.
 
Jo visc a  Ciutadella de Menorca des de desembre. Jo visc amb el meu pare i la meva família.
Vaig néixer a Menorca però quan jo tenia 5 anys em vaig mudar a Anglaterra i vaig viure allà durant 8 anys, i ara visc a Menorca altra vegada.
La meva escola és IES Josep Maria Quadrado.


A Anglaterra tenc 3 ties i 3 concos,  i a Menorca tinc 4 concos i 3 ties.
Tenc 8 cosins a Anglaterra i 2 cosins a Espanya.
Anglaterra és molt diferent a Menorca, és més petit, fa més calor que a Anglaterra i el menjar és diferent, però m'agrada més  Menorca que Anglaterra..
El que més estrany d´Anglaterra és la meva família i amics.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab